In het overzicht kun je zien wanneer en waar de inlopen in Overvecht zijn te vinden. Voor vragen over deze inlopen kun je contact opnemen met het buurtteam.
Wie? |
Wat? |
Buren helpen Buren
|
- Aanvraag U-pas, registratie woningnet, reageren op woningen, meelezen van brieven van instanties, iets regelen met de telefoon bv. vragen over providers etc.
|
Buurtteam |
- Voor de vragen die iets gecompliceerder zijn waar Buren helpen Buren niet uitkomen. - Vragen beantwoorden van Buurtbewoners, ondersteunen van alle aanwezige partijen in de Bijenkorf, signaleren van problemen bij aanwezige buurtbewoners, nieuwe klanten aanmelden of verwijzen naar het loket. - Steeds terugkerende klanten met onderliggende problemen
|
Gemeente Utrecht
|
- Voor alle vragen omtrent Werk&Inkomen van de gemeente. Bijvoorbeeld aanvraag bijstand, bijzondere bijstand, regels binnen de gemeente etc.werkmatchers
|
UWV
|
- Fred & Angelique zijn er voor vragen die betrekking hebben op een uitkeringsrelatie UWV zoals Wajong, WIA, Ziektewet, WW en WAO. - Ook zijn ze er voor vragen over de participatiewet à Banenafspraak, beschut werk, loonkostensubsidie en jobcoaching. - Ze kunnen een toelichting geven op een beschikking in het kader van een toe- of afwijzing van een uitkering maar deze niet wijzigen/ op inhoud beoordelen. - Fred& Angeliqe kunnen klanten doorverwijzen of intern de contacten leggen zodat klanten teruggebeld of benaderd worden.
|
SJD
|
- Schulden, betalingsregelingen ( in ontwikkelingen) hebben een advies functie in de bijenkorven en en plannen afspraken in bij complexere zaken. - Juridische brieven
|
U – centraal
|
- Voor vragen en om mee te denken over mogelijkheden die er allemaal zijn in de wijk Overvecht en stadsbreed qua activering en vrijwilligerswerk - Informele
zorg. |