kaart_wijken_utrechtCombined ShapearrowCombined ShapesearchtriangleBT Binnenstadlogo-binnenstadLOGO_BUURTTEAM_ALGEMEEN_WITBT De MeernBT Dichters- en RivierenwijkBT Hoograven TolsteegBT Kanaleneiland NoordBT Leidsche RijnBT Lunettenlogo-mboBT NoordoostBT Pijlsweerdlogo-oostBT OvervechtBT Vleutenlogo-vosoBT WestBT ZuilenFill 38
Geselecteerde buurtteam: De Meern
Kies een ander buurtteam

De Meern

Welkom bij Buurtteam de Meern.
Kunt u hulp of advies gebruiken?
Wij denken graag met u mee!
Lees hier wat wij voor u kunnen
betekenen. Bellen of mailen kan
van ma 09.00 uur t/m vr 17.00 uur.

Ben je al klant van het buurtteam? Dan kun je hier inloggen op Mijn Buurtteam

Inloopspreekuren
Inloopspreekuur kantoor Buurtteam De Meern: maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 13.00 uur.

Inloopspreekuur Buurtcentrum De Pijler (Bovenpolder 80): elke donderdag van 14.00 tot 15.00 uur.

Inloopspreekuur De Roef (Touwslagerslaan 3): elke donderdag van 11.00 tot 12.00 uur.

Vragen aan team De Meern?

De Dompelaar 1d
3454 XZ De Meern

030 7400 516

Stuur een email

Vraag en Antwoord

  • Hoe meld ik mij aan bij het buurtteam?

    U kunt bellen of een e-mail sturen om een afspraak te maken. Meestal lukt het om binnen een paar dagen een afspraak te plannen. Op de pagina van uw buurtteam vindt u de contactgegevens, het adres en de tijden van onze inloopspreekuren.

  • Hoe lang duurt de ondersteuning van het buurtteam?

    Dit is afhankelijk van uw vraag of situatie. Soms is één gesprek met u voldoende. Soms is meer tijd nodig om samen een oplossing te vinden. En soms houden we nog een tijdje contact als een steuntje in de rug.

  • Wat als ik specialistische en langdurige zorg nodig heb?

    Ook als specialistische of langdurige zorg nodig is, helpen wij. Bijvoorbeeld door u in contact te brengen met de juiste organisaties. Ook zorgen we ervoor dat het behandelplan van de specialist goed past bij de andere zorg en ondersteuning die u nodig heeft. Zo werken de hulpverleners niet langs elkaar heen en houdt u het overzicht.