Inloggen in Mijn-Buurtteam

Inloggen in Mijn-Buurtteam

Als klant van een buurtteam in Utrecht heb je toegang tot ons online klantportaal Mijn-Buurtteam. Bij je aanmelding hebben wij je hiervoor een uitnodiging gestuurd per e-mail. Heb je die niet ontvangen? Neem contact op met het buurtteam in jouw wijk.

 
In Mijn-Buurtteam kun je:
• je plan bekijken en bijwerken
• afspraken bijhouden
• doelen opnemen en bijhouden welke doelen je hebt gehaald
• documenten delen met de buurtteammedewerker die jou ondersteunt
• voor jou relevante links en video’s bekijken 

Inloggen in Mijn-Buurtteam

 

De eerste keer inloggen

Log je voor de eerste keer in, dan heb je de e-mail met inloggegevens nodig. Houd ook je mobiele telefoon bij de hand. Die heb je ook nodig om in te loggen.

  1. Klik op de link in de ontvangen e-mail om naar het inlogscherm te gaan.
  2. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord mail in. Die vind je in je e-mail. Het makkelijkst is om die daaruit te kopiëren. Klik daarna op inloggen.
  3. Wijzig het ontvangen wachtwoord in een zelfgekozen wachtwoord en klik op inloggen.
  4. Je ontvangt nu een sms met een code op je mobiel.
  5. Vul deze code in op het inlogscherm en klik op inloggen. Je bent nu in jouw persoonlijke Mijn-Buurtteamomgeving.

Veelgestelde vragen

De e-mail met inloggegevens versturen wij vanuit no-reply@mijn-buurtteam.nl. Heb je geen e-mail in je inbox ontvangen? Kun je de e-mail ook niet vinden in je spam (bij ongewenste e-mails)? Neem contact op met het buurtteam in jouw wijk. We helpen je graag verder.

Lukt het niet om zelf in te loggen? Of vind je het te ingewikkeld? In de bibliotheken van Hoograven, Zuilen, Kanaleneiland, Overvecht, Neude, Leidsche Rijn en Vleuterweide vind je het DigiTaalhuis. Daar kun je naartoe voor gratis ondersteuning en advies bij digitale vragen.